Vragen over online bestellen i.f.v. Covid-19

Kan ik mijn bestelling nog ontvangen?

Ja, onze koeriersdienst levert nog steeds pakketten. Ze volgen de richtlijnen van de overheid en nemen hygi√ęnemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

Hoe lang is mijn pakje onderweg?

De pakjes zijn langer onderweg dan normaal. We hopen dat dit zo snel mogelijk is, maar hou er rekening mee dat pakketdiensten er langer over doen dan gewoonlijk.

Hoe zal mijn bestelling afgeleverd worden?

We doen er alles aan om pakjes zo normaal mogelijk te bezorgen. Maar hou rekening met een mogelijke vertraging op de levering van je pakje. Hou daarbij rekening met de richtlijnen van onze koeriersdienst https://news.bpost.be/nl-corona

Vragen over bestelling

Kan ik de maat van mijn bestelling nog aanpassen?

Ja, laat het ons gerust weten op info@lingerie-valentijn.be.

Hoe kan ik de verzending van mijn bestelling opvolgen?

Wanneer wij jouw bestelling verzenden zal je via bpost een e-mail ontvangen waarin je een trackingnummer van jouw pakketje kan vinden.

Kan ik de aantallen van de bestelling nog wijzigen?

Nee, je kan de inhoud van de bestelling niet wijzigen omdat het al in het bestelproces zit. Wil je graag annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen? Neem dan via e-mail contact met ons op. Wil je een andere maat of kleur, dat kan wel! Stuur ons een mailtje op info@lingerie-valentijn.be.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden?

Wij voegen het factuur toe aan het pakje dat verzonden wordt.

Vragen over betaling

De betaling mislukte, wat moet ik doen?

Niet gevreesd! Je mag ook gewoon het geld overmaken met jouw bank app (rekening nummer: IBAN BE78 0016 2073 3186) dan doen wij de rest. Stuur je ons wel even een mailtje? Zo zijn we ook op de hoogte, en kunnen we de bestelling alsnog laten doorgaan. Uw pakje vertrekt dan van zodra wij de betaling op onze rekening ontvangen.

Hoeveel tijd neemt een terugstorting in beslag?

Wij vragen de terugstorting aan van zodra wij je pakje in goede staat ontvangen. De verwerking ervan kan enige tijd in beslag nemen en hangt af van welk betaalmiddel je koos. Indien je dat wenst mag je ons steeds contacteren voor meer informatie, wij bezorgen je dan alvast de creditnota.

Kan ik betalen via een link op e-mail?

Nee, betalingen kunnen enkel via de website gebeuren. Wij doen dit voor jouw veiligheid en zullen je nooit vragen om bijvoorbeeld een verzendkost te betalen via e-mail.

Zijn er nog bijkomende kosten?

Nee, wij zullen je nooit vragen om iets extra te betalen via email.